Kabullerinden
dolayı Valiye teşekkür eden kurum müdürleri, teşkilatın tarihçesi ve kuruluş
yıldönümü kapsamında gerçekleştirecekleri etkinlikler hakkında bilgi verdiler.
Ziyaret
sonunda Tapu ve Kadastro Teşkilatının 172. Kuruluş yıldönümünü kutlayan Vali,
teşkilat çalışanlarına başarılar diledi.
Muhabir: Editör Gümüş





