Beşiri Kaymakamlığı tarafından paylaşılan bilgilere göre, yoğun katılımla geçen programda Kaymakam Yılmaz’a anlamlı bir ödül verildi.
İlçe Protokolü ve Vatandaşlar Bir Araya Geldi
Beşiri Belediyesi’nin ev sahipliğinde düzenlenen veda yemeğine ilçe genelinden katılım yüksek oldu. Düzenlenen anlamlı programa;
- İlçe kurum amirleri ve yerel yönetim temsilcileri,
- Siyasi parti temsilcileri,
- Gaziler, şehit yakınları ve çok sayıda Beşirili vatandaş katıldı.

Kaymakam Yılmaz'a "Fahri Hemşehrilik Beratı"
Görev süresi boyunca Beşiri’ye sunduğu değerli hizmetler ve ilçenin sosyal ile fiziki gelişimine sağladığı katkılardan dolayı Kaymakam Muhammed Yılmaz’a, Beşiri Belediye Başkanı Alparslan Karabulut tarafından "Fahri Hemşehrilik Beratı" takdim edildi.
Kaymakam Yılmaz’ın Beşiri halkının kalbinde her zaman müstesna bir yere sahip olacağını ifade eden yetkililer, ilçeye kattığı değerler için kendisine şükranlarını sunarak yeni görev yerinde başarı, sağlık ve mutluluk dileklerinde bulundu.
Belediyeden Katılımcılara Teşekkür
Programın ardından Beşiri Belediyesi tarafından yayımlanan mesajda, bu anlamlı veda gecesinde kendilerini yalnız bırakmayan tüm kurum amirlerine, siyasi parti temsilcilerine, gazi ve şehit yakınları ile tüm ilçe halkına teşekkür edildi.




