Adalet Bakanı Akın Gürlek, sosyal medya hesabından Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü dolayısıyla paylaşımda bulundu.

Bakan Gürlek yaptığı paylaşımda şunları kaydetti:

'Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü vesilesiyle, uyuşturucu ve her türlü zararlı maddeyle mücadelemizi kararlılıkla sürdüreceğimizi bir kez daha ifade etmek istiyorum.

Bağımlılıkla mücadeleyi; önleme, rehabilitasyon ve topluma yeniden kazandırma süreçleriyle birlikte ele alıyoruz.

Bu kapsamda ceza infaz kurumlarımızda bağımlılıkla mücadeleye yönelik özel alanlar oluşturuyor, hükümlü ve tutuklulara kapsamlı psiko-sosyal destek sunuyoruz.

Ankara merkezli 8 ilde bahis operasyonu: 37 şüpheli gözaltına alındı
Ankara merkezli 8 ilde bahis operasyonu: 37 şüpheli gözaltına alındı
İçeriği Görüntüle

Amacımız; bağımlılık sarmalına düşen bireylerin hayata yeniden tutunmalarını sağlamak ve topluma sağlıklı şekilde yeniden uyumlarına katkı sunmaktır.

Gençlerimizi, aile yapımızı ve toplum sağlığımızı hedef alan uyuşturucuyla mücadelemiz kesintisiz devam edecektir.' (İLKHA)

Kaynak: İLKHA