Batman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünün 2025-2026 Okul Sporları Faaliyet Programı kapsamında gerçekleştirilen Genç Kız ve Erkek Masa Tenisi İl Şampiyonası sona erdi. 07-08 Ocak 2026 tarihleri arasında Masa Tenisi Eğitim Merkezinde düzenlenen müsabakalarda, öğrenciler kıyasıya mücadele etti. 27 okuldan 60 sporcunun katılım sağladığı şampiyonada Batman Spor Lisesi, hem kızlarda hem erkeklerde birinci olarak çifte şampiyonluk yaşadı. Elde edilen bu başarıyla Batman Spor Lisesi, ilimizi ve okulunu grup müsabakalarında temsil etme hakkı kazandı. Müsabakalarda dereceye giren okullara kupa, madalya ve katılım belgeleri, okul müdürleri, masa tenisi il temsilcileri, antrenörler ve spor eğitim uzmanları tarafından takdim edildi. Batman Spor Lisesi’nin bu başarılı performansı, okul sporlarında ilin gurur kaynağı olurken, genç sporcuların gelecekteki müsabakalarda da başarı grafiğini yükselteceği umut ediliyor.
Spor Lisesi Masa Tenisinde Çifte Şampiyonluk Yaşadı
Batman Spor Lisesi gençlerde çifte şampiyonlukla zirvede yer almayı başardı.
Trend Haberler
İstasyon Caddesi Saatlerce Kapalı Kalacak
Batman'a 4. AVM Yapılacak! Bölgenin En Büyüğü Olacak
Batman Merkez – 26 Haziran 2026 Cuma planlı elektrik kesintileri
Kopan Elektrik Teline Temas Eden Vatandaş Hayatını Kaybetti
Birçok Takımın Peşinden Koştuğu Portekizli Yıldız Benny Batman Petrolspor'da!
Batman Petrolspor’da Yeni Sezon Kadrosu Şekilleniyor!




