Bağımlılıkla Mücadelede Güç Birliği

Batman’ın kıymetli sivil toplum kuruluşlarından biri olan Bağımlılık ile Mücadele ve Eğitim Derneği (BAMED), Bağımlılıkla Mücadele Etkinlikleri kapsamında Habizbinililer Derneği'ni ziyaret etti. Bu anlamlı mücadeleye gönlünü adamış iki sivil toplum kuruluşunu bir araya getiren ziyarette, özellikle uyuşturucuyla mücadele konusunda radikal ve kalıcı adımların atılması hedeflendi.

Bamed Ve Habizbinililer Derneğinden Uyuşturucuya Karşı Ortak Cephe (2)

Gerçekleştirilen verimli görüşmede şu kritik başlıklar masaya yatırıldı:

  • Yol Haritaları: Her türlü bağımlılık ve özellikle uyuşturucu ile mücadelede izlenecek yol haritaları belirlendi.
  • Önlemsel Yaklaşım: Sorunlar henüz ortaya çıkmadan engellemeyi amaçlayan önlemsel yaklaşım ve koruyucu tedbirler değerlendirildi.
  • Güçlü İş Birliği: Uyuşturucunun tedariğini ve kullanımını önlemeye yönelik ilgili paydaş kurumlarla gerçekleştirilecek güçlü iş birliği ve koordinasyon adımları planlandı.

Bamed Ve Habizbinililer Derneğinden Uyuşturucuya Karşı Ortak Cephe (1)

HAKSİAD 6. İş Adamları Buluşması'nın ardından teşekkür mesajı
HAKSİAD 6. İş Adamları Buluşması'nın ardından teşekkür mesajı
İçeriği Görüntüle

"Birlikte Daha Güçlüyüz, Birlikte Başaracağız"

Bağımlılıktan uzak, sağlıklı ve temiz bir gelecek inşa etmenin ancak STK'ların omuz omuza vermesiyle mümkün olduğuna dikkat çekildi. Görüşmenin ardından Habizbinililer Derneği yönetimi, uyuşturucuya karşı açılan bu ortak cephenin önemini vurgulayarak şu teşekkür mesajını yayımladı:

"Bu yolda yol arkadaşlığı yapmaktan onur duyduğumuz Sayın Mehmet Demirhan’a ve tüm BAMED ailesine nazik ziyaretleri ve değerli katkıları için yürekten teşekkür ederiz. Birlikte daha güçlüyüz, birlikte başaracağız!"

Muhabir: ŞEVKİ ASLAN