İl Müdürü Özperk, ziyaret kapsamında yurt öğrencilerinin sağlıklı ve güvenli bir ortamda beslenmelerini sağlamak amacıyla çalışma koşulları, hijyen uygulamaları ve işletme düzenini yerinde inceledi. Denetim sırasında kantin ve yemekhane çalışanlarıyla bir araya gelen Özperk, uygulanan hijyen standartları ve günlük operasyon süreçleri hakkında bilgi aldı. Özperk, öğrencilerin güvenliği ve sağlığı açısından büyük önem taşıyan gıda hijyeni denetimlerinin düzenli olarak devam edeceğini vurguladı. Yurt yetkilileriyle görüşmesinde, işletmenin hijyen konusundaki hassasiyetine dikkat çekti ve öğrencilerin kaliteli ve güvenli hizmet alabilmesi için yurt yönetimi ile kantin işletmecilerinin koordineli çalışmasının önemini vurguladı. İl Müdürü Özperk, açıklamasında şunları ifade etti: “Öğrencilerimizin sağlığı ve güvenliği her zaman önceliğimizdir. Denetimlerimiz, hijyen ve çalışma standartlarının korunması amacıyla düzenli olarak gerçekleştiriliyor.”
Özperk, Yurt Yemekhanesi ve Kantinini Denetledi
Batman Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk, Süveybe Ana Kız Öğrenci Yurdu’nun yemekhane ve kantinini denetledi.
Trend Haberler
İstasyon Caddesi Saatlerce Kapalı Kalacak
Batman'a 4. AVM Yapılacak! Bölgenin En Büyüğü Olacak
Batman Merkez – 26 Haziran 2026 Cuma planlı elektrik kesintileri
Kopan Elektrik Teline Temas Eden Vatandaş Hayatını Kaybetti
Birçok Takımın Peşinden Koştuğu Portekizli Yıldız Benny Batman Petrolspor'da!
Batman Petrolspor’da Yeni Sezon Kadrosu Şekilleniyor!





