Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 17 Ağustos 1999 yılında gerçekleşen depremin yıl dönümüne ilişkin sosyal medya hesabından bir paylaşımda bulundu.

Erdoğan, şu ifadeleri kullandı:

"26 yıl önce, 17 Ağustos 1999 Marmara Depremi’nde vefat eden vatandaşlarımızın acısını bugün hâlen yüreğimizde hissediyoruz. Bu büyük acının yıl dönümünde hayatını kaybedenlere Allah’tan rahmet niyaz ediyor, ailelerine ve yakınlarına bir kez daha başsağlığı diliyorum." (İLKHA)

İl Sağlık Müdürlüğünden Hizmet Kalitesini Artıracak Adım: ISO 10002 Eğitimi Tamamlandı
İl Sağlık Müdürlüğünden Hizmet Kalitesini Artıracak Adım: ISO 10002 Eğitimi Tamamlandı
İçeriği Görüntüle

Kaynak: İLKHA