22-25 Aralık 2022 tarihleri arasında Sakarya ilinde yapılan
Geleneksel Türkiye Wushu Şampiyonasında Batmanlı sporcular 2 gümüş ve 1 bronz
madalya kazanmıştı. 540 sporcunun katılım sağladığı turnuvaya Batman adına
Hasar İren, Umut Kaplan ve Mahmut Aslan katılım sağlamıştı. Wushu turnuvası
sonunda Hasan İren Türkiye ikincisi, Umut kaplan Türkiye ikincisi ve Mahmut
Aslan ise Türkiye üçüncüsü olmayı başardı. Turnuvada Türkiye derecesi yapan
sporcuları tebrik eden Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk, Wushu’da
Batman’ın hak ettiği yere adım adım yaklaştığını söyledi. Wushu Doğu ve
Güneydoğu Bölge Koordinatörü Abdülaziz Velioğlu ise kendileriyle yakından
ilgilenip misafir eden Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk’e teşekkür
etti.
WUSHU’CULARDAN ÖZPERK’E ZİYARET
Wushu Doğu ve Güneydoğu Bölge Koordinatörü Abdülaziz Velioğlu, Süleymaniye Wushu Milli Takım Antrenörü Diyar Bekır, İl Temsilcisi Muhammed Velioğlu ve Sakarya ilinde yapılan Geleneksel Wushu Turnuvasında derece yapan sporcular Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk’i makamında ziyaret ettiler.
Kaynak: HABER MERKEZİ
Yorumlar
Trend Haberler
İstasyon Caddesi Saatlerce Kapalı Kalacak
Batman'a 4. AVM Yapılacak! Bölgenin En Büyüğü Olacak
Batman Merkez – 26 Haziran 2026 Cuma planlı elektrik kesintileri
Kopan Elektrik Teline Temas Eden Vatandaş Hayatını Kaybetti
Birçok Takımın Peşinden Koştuğu Portekizli Yıldız Benny Batman Petrolspor'da!
Batman Petrolspor’da Yeni Sezon Kadrosu Şekilleniyor!




