Milletvekili Özdemir yayımladığı mesajda; “Bilindiği üzere 19 Ekim
tarihi, 19.10.2015 tarihli ve 2015/11 sayılı Başbakanlık Genelgesi ile Ak Parti
Hükümeti tarafından “Muhtarlar Günü” olarak kabul edilmiştir. Bu durum Ak
Parti’nin yerel yönetimlerin önemli sacayaklarından olan ve aynı zamanda
mahalle ve köylerimizin seçilmiş temsilcileri olan muhtarlara verdiği önemi
göstermektedir. Vatandaşlarımızın kamu ve yerel yönetimlerce gerçekleştirilen hizmetlerle
buluşması, insanımızın mutlu ve huzurlu bir yaşam sürmeleri için kamu ve yerel
yönetimler arasında önemli bir köprü vazifesi gören tüm muhtarlarımızın “19
Ekim Muhtarlar Günü`nü kutluyor, çalışmalarında başarılar diliyorum. “ dedi.
ÖZDEMİR MUHTARLAR GÜNÜNÜ KUTLADI
Batman Milletvekili Ziver Özdemir yayımladığı mesajla Muhtarlar Gününü Kutladı.
Kaynak: HABER MERKEZİ
Yorumlar
Trend Haberler
Belediye Toplu Taşıma Filosunu Güçlendiriyor
Batman Merkez – 26 Haziran 2026 Cuma planlı elektrik kesintileri
Batman'a 4. AVM Yapılacak! Bölgenin En Büyüğü Olacak
İstasyon Caddesi Saatlerce Kapalı Kalacak
Su Kanalına Düşen Vatandaş Boğuldu
Özel Yetenekli Öğrencilerden OSB’ye Anlamlı Ziyaret





