Alınan talimat gereği Batman
Belediyesi İşletme ve İştirakler Müdürlüğü ihtiyaç duyulan hatlarda Eylül ayına
kadar nöbetçi otobüs uygulaması başlattı.
Müdürlükten yapılan
açıklamaya göre Ramazan ayı dolayısıyla erkene alınan yaz saati çalışma
programında yoğun olan hatlarda süre uzatımına gidildi.
Yeni uygulamaya göre
2/A-5/F-6/F ve 9 nolu hatlarda nöbetçi otobüs uygulaması başlatılacak. Nöbetçi
otobüsler gece 02.00 saatine kadar çalışacak.
Müdürlük bu uygulama ile
yazın vatandaşların mağduriyet yaşamasının önüne geçmeyi hedefliyor.
Yeni
uygulama ile yaz mevsimi boyunca 2 numaralı Bayındır hattında 1 araç, 5
numaralı Petrolkent hattında 1 araç, 6 numaralı Kuyubaşı TOKİ hattında 1 araç
ve 9 numaralı üniversite hattında da 1 araç olmak üzere 4 otobüs gece 02.00 ’a
kadar hizmet verecek. ŞEVKİ ASLAN
|




