Beşiri Kaymakamı Mustafa Maslak, Yunus Emre Mesleki ve Teknik Anadolu
Lisesi öğretmen ve öğrencileriyle iftar programında bir araya geldi. Sıcak bir ortamda geçen iftara öğrenci ve
öğretmenler ilgi gösterdi. İftar programında kısa bir konuşma yaparak emeği
geçen tüm okul yöneticileri ve öğretmenlerine teşekkür eden Kaymakam Maslak,
öğrencilerin talep ve isteklerini dinleyerek başarılar diledi.
Muhabir: Editör Gümüş





