Her yıl olduğu gibi bu yıl da Kurban Bayramı tatili sonrası ilk iş gününde, Milli Eğitim Müdürlüğü bahçesinde bayramlaşma sevinci yaşandı. Bayramlaşmaya İl Milli Eğitim Müdürü Mahmut Kurtaran, Milli Eğitim Müdür Yardımcıları, Şube Müdürleri ve Milli Eğitim Müdürlüğü çalışanları katıldı. Milli eğitim çalışanlarıyla tek tek bayramlaşan İl Milli Eğitim Müdürü Mahmut Kurtaran; 'Bayramlar insanlar arasındaki sevgi, saygı ve kardeşlik bağlarını güçlendirmektedir. Bu duygu ve düşüncelerle sizlerin ve tüm Milli Eğitim camiamızın Kurban bayramını kutluyor, nice mutlu bayramlar diliyorum.' diyen Kurtaran, konuşmasında ayrıca 18 Eylül 2017 Pazartesi günü başlayacak olan 2017-2018 eğitim-öğretim yılının da eğitim camiasına, öğrencilere ve öğrenci velilerine hayırlı uğurlu olmasını diledi. Recep Fırat
Milli Eğitim’de Bayramlaşma
İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nde gelenekselleşen bayramlaşma merasimi, bu yıl da aynı heyecanla devam etti.
Trend Haberler
Belediye Toplu Taşıma Filosunu Güçlendiriyor
Batman Merkez – 26 Haziran 2026 Cuma planlı elektrik kesintileri
Batman'a 4. AVM Yapılacak! Bölgenin En Büyüğü Olacak
İstasyon Caddesi Saatlerce Kapalı Kalacak
Su Kanalına Düşen Vatandaş Boğuldu
Özel Yetenekli Öğrencilerden OSB’ye Anlamlı Ziyaret





