Ödül töreninde konuşan İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, yarışmada dereceye giren öğrencileri tebrik ederek, yarışmaya katılan tüm öğrencilerin gösterdiği gayretin önemli olduğunu belirtti. Organizasyonun gerçekleştirilmesinde emeği geçen okul yöneticileri ve öğretmenlere teşekkür eden Ciğer, kitap okuma alışkanlığının bireylerin akademik, sosyal ve kültürel gelişimlerine katkı sunduğunu ifade etti.
"Yarışmanın Kaybedeni Yok"
Kitap okuma kültürünü benimsemiş nesiller yetiştirmenin eğitimdeki temel hedeflerden biri olduğunu vurgulayan İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, "Bu doğrultuda yürütülen çalışmalar öğrencilerimizin gelişimine katkı sağlıyor. Yarışmanın kaybedeni yoktur. Katılan tüm öğrencilerimizi kutluyor, her zaman bol bol kitap okumalarını tavsiye ediyorum." dedi.
Ciğer, konuşmasının ardından dereceye giren öğrencilere ödüllerini takdim ederek başarılarının devamını diledi.
Geniş Katılımlı Tören
Mehmet Akif İlkokulunda düzenlenen ödül törenine; İl Millî Eğitim Müdür Yardımcıları Ahmet Sedat Aydın ve Beşir Tileği, Şube Müdürleri Abdurrahman Kardaş, Abdurrahim Kusen, Mehmet Şirin Temiz ve Rıdvan Ay, emekli İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Hasan Çankaya, okul yöneticileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.


