Her hafta belirli günlerde Kozluk Gençlik Merkezi
koordinesinde bir araya gelen, bisiklet severler ilçenin farklı yerlerine
bisiklet turu düzenleyip spor yapıyorlar. Bisiklet turuyla gençler
birbirleriyle kaynaşma ve tanışma fırsatı da buluyorlar. Bisiklet turunu
geleneksel getirerek, daha sık yapacaklarını belirten Kozluk Gençlik Merkezi
Müdürü İbrahim Rüzgâr; “Ülkemizde her yıl 15-21 Mayıs tarihleri arasında
kutlanan Gençlik Haftasının yanı sıra Ramazan etkinlikleri kapsamında da 22
bisiklet sever gencimizin katılımıyla tur düzenledik. Kozluk ilçemizde Bisiklet
turlarımız daha çok ilgi görmeye başlıyor. Katılım sağlayan ve destek olan
herkese teşekkür ederim.” diye konuştu.
MEHMET EMİN URAZ




