Batman Esnaf ve Sanatkârlar
Odası Başkanı Mehmet Sıddık Çiftçi, seçim sonrasında esnaflara teşekkür
ziyaretlerinde bulundu.
Batman Esnaf ve Sanatkarlar
Odası Başkanı Mehmet Sıddık Çiftçi, 27 Şubat’ta yapılan Esnaf ve Sanatkarlar
Odası Başkanlığı seçiminden sonra teşekkür ziyaretlerine start verdi.
Çiftçi ve beraberindeki
yönetim kurulu üyeleri kendilerine büyük bir ilgi ve destek veren esnaflara
teşekkür ederek tek tek ziyaret etti.
Başkan Çiftçi, “Esnafımız
için elimizden ne geliyorsa daha fazlasını yapmak için büyük bir çaba
göstereceğiz. Ziyaretlerimiz de hem esnafımızın hem de halkımızın nabzını
tutarak sorun ve taleplerini öğrenerek gerekli adımları atmak için girişimlerde
bulunacağız.” ifadelerini kullandı.
Ziyaretlerinin sürekli devam
edeceğini söyleyen Çiftçi, esnafın yanında olacaklarını, destek ve çözüm odaklı
çalışacaklarını dile getirdi. ŞEVKİ ASLAN




