BAMMED Başkanı M. Salih Özcan ve Yönetim Kurulu Üyeleri M.
Fatih Akgül ile Sadullah Aydın, Batman
Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Mehmet Sıddık Çitçi’yi ziyaret etti. Sıcak
bir ortamda geçen ziyarette, Çiftçi projelerinden bahsetti.
“HİZMET ODAKLI ÇALIŞACAĞIZ”
Hizmet odaklı çalışacaklarını belirten Çiftçi, amaçlarının esnafa hizmet etmek olduğunu,
kazandıkları makamı bir hizmet vesilesi olarak gördüklerini söyledi. Esnafın
talep ve sorunlarının gündeme gelmesi, çözümle ilgili çalışmaların kamuoyuna duyurulması
konusunda basına çok önemli görevler düştüğünü vurgulayan Çiftçi, katkılarından
ötürü basına teşekkür etti. M. EMİN URAZ
Muhabir: Editör Gümüş




