Belediye Başkanı Hüseyin Geylani, dikimini yaptıkları çam ve çınar ağaçları dikiminin belde halkına hayırlı olması temennisinde bulundu.

Başkan Geylani, “ Ağaçlar bizim sonsuz dostumuz olmalı. Onların gölgesinde soluklanırız, sırtımızı dayadığımız en doğal canlılardır. Ağaçlar bizi yağmurdan, güneşten korur. Eğer meyvesi varsa ağzımızı tatlandırır. Onlar bizim nefesimizdir” diyerek yapılan çalışmanın belde halkına hayırlı olmasını temenni etti. ŞEVKİ ASLAN

Çatıdaki gider borusuna düşen kedi itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı
Çatıdaki gider borusuna düşen kedi itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Editör Gümüş