Adana Tarım ve Orman Müdürlüğü, meteoroloji verilerine dayanarak 21-24 Şubat tarihleri arasında kentte zirai don riski bulunduğunu duyurdu.

BAMED ve Habizbinililer Derneğinden Uyuşturucuya Karşı Ortak Cephe
BAMED ve Habizbinililer Derneğinden Uyuşturucuya Karşı Ortak Cephe
İçeriği Görüntüle

Don olayının tarımsal üretime olumsuz etkilerinin önüne geçebilmek için üreticilerin dikkatli ve tedbirli olmaları gerektiği belirtildi.

Yetkililer, çiftçilerin ürün kaybı yaşamamaları adına gerekli önlemleri almalarını tavsiye ederek, kazasız, hasarsız ve bereketli bir sezon geçirmeleri temennisinde bulundu. (İLKHA)

Kaynak: İLKHA