Batman Valiliği Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı ile iletişime gecen hayırsever iş insanı Cemal Önder, vakfın belirleyeceği 100 öğrenciye eğitimde kullanmaları üzere tablet desteğinde bulunacağını iletti. Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’nın belirlediği dersinde başarılı olan dezavantajlı 100 öğrenciye iş insanı Önder’in İsviçre’den getirdiği tabletler vakıf bahçesinde kendilerine verildi. Öğrencilere tablet bilgisayarın dışında giyim desteği de sağlandı. Tabletler sahibi olan öğrencilerin yaşadığı mutluluk ise adeta gözlerinden okundu.
“BU TAKIM DESTEKLERİ ELİMİZDEN GELDİĞİ KADAR YAPIYORUZ”
Benzer sosyal yardımların memleketinde bulunan dezavantajlı
guruplara belli aralıklarla sağladığını aktaran iş insanı Önder, daha önce de
Beşiri Kaymakamlığı aracılığı ile ilçede Sosyal Market açarak dar gelirli
ailelere destek verdiklerini söyledi. Önder, “Son 28 yıldır İsviçre’nin Zürih
kentinde yaşıyorum. Bugünkü yaptığımız etkinlikle çocuklarımıza birer tablet
verdik. Biliyorsunuz bu korona sürecinde bir takım şeyler oldu. Evden
çalışmalar oldu. Ondan dolayı uzaktan eğitim için dedik bir yardımda bulunalım.
Korona sürecinde bir takım sıkıntılardan dolayı gelemedik. Onu şimdi
başarabildik. Valiliğin Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfının desteğiyle bir
de çocukları giydirdik. Amacımız şuydu; başarılı ve ihtiyaç sahipleri çocuklara
destek olalım ve de memleketimize olan vefa borcumuzu ödeyelim. Böyle ara ara gelip bir takım destek
çalışmaları yapıyoruz. 2006 yılında Beşiri’de kaymakamlığımızın da desteğiyle sosyal
market yapmıştık. Bu o zaman Türkiye’de bir ilk olmuştu. Bu takım etkinlikler
elimizden geldiğince yapmaya çalışıyoruz. 100 öğrenciye tablet verdik ve
dediğim gibi valiliğin aracıyla da giydirdik onları” dedi.
VALİ ŞAHİN’E TEŞEKKÜR ETTİ
Açıklamalarının devamında Batman Valisi Hulusi Şahin’e de
teşekkür eden Önder, “Yapmış olduğumuz tablet desteğinde bize yardımlarını
esirgemeyen ve öğrencilerin belirlenmesinde katkı sunan başta Batman Valimiz
Hulusi Şahin olmak üzere Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanımız Beşir
Aslan’a teşekkür ederim” diye konuştu. M. EMİN URAZ





