Deniz balıklarının ilimizde büyük ilgi gördüğünü belirten Abdullah Basut, Dil, Gümüş, Karides gibi balıkların ilimizde pek tüketilmediğini belirtti. Bu balıkların özel müşterileri olduğunu aktaran Basut, vatandaş bu balıkları tatmadıkları için lezzetinden haberdar olmadıklarını söyledi. Özellikle dil ve gümüş balığının özel müşterileri olduğunu ifade eden Basut, vatandaşların bu balıkları bir kere de olsa tatmaları gerektiğini aktardı.
Konu ile ilgili gazetemize konuşan Basut, “İlimizde deniz balıkları göl balıklarından daha fazla tüketiliyor. Karidesi biz sadece özel isteyen müşterilere getiriyoruz çünkü hem bilinmeyen hem de pahalı bir türdür. Tadı balığa göre biraz farklıdır asıl yapılışı önemlidir. Dil balığının tadı oldukça güzeldir, ilimizde sadece bilenler alıyor bu balığı. İnsanlar bilmedikleri için almıyorlar. Gümüş balığı diğer adı ile lokum balığı adı üzerinde gerçekten çok beğenilen bir balık. Bu türde ilimizde pek bilinmediği için tüketilmiyor. Vatandaşlarımıza önerimiz bu balıkları da denemeleridir. “ dedi.
AHMET KÖLGE

Aksa Fm’de Çarpıcı Gündem: “Tefecilik, Dolandırıcılık ve Toplumsal Çözülme Alarmı”
Aksa Fm’de Çarpıcı Gündem: “Tefecilik, Dolandırıcılık ve Toplumsal Çözülme Alarmı”
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Editör Gümüş