Deniz balıklarının ilimizde büyük ilgi gördüğünü belirten
Abdullah Basut, Dil, Gümüş, Karides gibi balıkların ilimizde pek
tüketilmediğini belirtti. Bu balıkların özel müşterileri olduğunu aktaran
Basut, vatandaş bu balıkları tatmadıkları için lezzetinden haberdar
olmadıklarını söyledi. Özellikle dil ve gümüş balığının özel müşterileri
olduğunu ifade eden Basut, vatandaşların bu balıkları bir kere de olsa
tatmaları gerektiğini aktardı.
Konu ile ilgili gazetemize konuşan
Basut, “İlimizde deniz balıkları göl balıklarından daha fazla tüketiliyor.
Karidesi biz sadece özel isteyen müşterilere getiriyoruz çünkü hem bilinmeyen
hem de pahalı bir türdür. Tadı balığa göre biraz farklıdır asıl yapılışı
önemlidir. Dil balığının tadı oldukça güzeldir, ilimizde sadece bilenler alıyor
bu balığı. İnsanlar bilmedikleri için almıyorlar. Gümüş balığı diğer adı ile
lokum balığı adı üzerinde gerçekten çok beğenilen bir balık. Bu türde ilimizde
pek bilinmediği için tüketilmiyor. Vatandaşlarımıza önerimiz bu balıkları da
denemeleridir. “ dedi.
AHMET KÖLGE
Aksa Fm’de Çarpıcı Gündem: “Tefecilik, Dolandırıcılık ve Toplumsal Çözülme Alarmı”
İçeriği Görüntüle
Muhabir: Editör Gümüş





