Hürriyet Mahallesi 431.Sokakta oturan Veysi SEVİM sabah
saatlerinde işe giden komşusunun haber vermesi üzerine olaydan haberdar
olduklarını söyledi.
Sevim, “Sabah saatlerinde komşum işe giderken arabamın
camının kırıldığını bana söyledi. Arabama bakmak üzere evden çıktığımda iki
araca daha aynı şekilde zarar verildiğini öğrendim. Kimlerin, neden bunu
yaptığını bilmiyoruz fakat gece geç saatlere kadar sokaklarda başı boş gezen
gençlerden şüpheleniyoruz." dedi.
Mahalle sakinleri olarak tedirgin olduklarını dile getiren
Sevim, "Başkaları mağdur olmadan önce bu tür olayların önünün alınması
lazım. Ekonomik olarak sıkıntıların çoğaldığı bu süreçte araçlarımıza verilen
zararı karşılama konusunda zorluk çekeceğiz." dedi. M.EMİN URAZ





