Batman Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi ile Batman Gençlik Merkezinin işbirliğiyle yapılan ağız ve diş sağlığı taraması son derece verimli geçti. Amaçlarının ‘Ağız ve Diş Sağlığı Haftası’ kapsamında öğrencileri bilinçlenmeye katkı sağlamak olduğunu belirten Batman Gençlik Merkezi Müdürü Musab Baran, hastanenin başhekimi Mahsum Ekinci’ye, Diş hekimi Emine Akman ve emeği geçenlere teşekkür etti. Baran; “Gençlik Merkezimizde bulunan 100 Suriyeli ve Batmanlı çocuk ile gencimizin ağız ve diş sağlığı kontrollerini yaptık. Ardından hekimlerimiz neler yapmaları gerektiği konusunda tavsiyelerde bulundular. Sağlık ağızdan başlar. Gençlik Merkezi olarak bu tür organizasyonları yapmaya devam edeceğiz.” M. EMİN URAZ
SURİYELİ ÇOCUKALRA AĞIZ VE DİŞ TARAMASI
100 Suriye’li ve Batmanlı çocuğun ağız ve diş sağlığı kontrolleri yapıldı.
Trend Haberler
Batman’da 18 Haziran’da Planlı Elektrik Kesintileri: Birçok Mahalle ve Köy Etkilenecek
Batman’da 19 Haziran’da birçok mahallede planlı elektrik kesintisi uygulanacak
Petrolkent'te Neler Oluyor? 16 Yaşındaki Genç Ölü Bulundu
Gençlerin Yeni Buluşma Noktası: Batman Davet ve Gençlik Merkezi
Belediye Toplu Taşıma Filosunu Güçlendiriyor
Batman'a 4. AVM Yapılacak! Bölgenin En Büyüğü Olacak




