Günümüzde sanal âleminin
faydalı işler dışında, faydasız konularda daha çok gereksiz zaman harcandığını
belirten Gençlik Liderleri, öğrencilere doğru ve kısıtlı kullanmaları hakkında
tavsiyelerde bulundular. Verilen seminerde konuşan Gençlik Merkezi Liderleri;
“Günümüzde sanal âlemi, sohbet etmek, film izlemek, oyun oynamak ve buna benzer
alanların dışında kendimizi geliştirici ve yeni bilgilerin öğrenilmesi
konusunda kullanmamız gerekir. Özellikle gençler sosyal medya ve sanal âlemde
gereksiz çok zaman harcıyor. Buna dikkat etmemiz gerekir. Hayatımızın ilerleyen
zamanlarda sanal alemde boşa harcanan zamana çok üzüleceğiz. Ne kadar büyük
hatalar yaptığımızı anlayacağız” diye bilgilendirmelerde bulundular. MEHMET
EMİN URAZ





