Günümüzde sanal âleminin faydalı işler dışında, faydasız konularda daha çok gereksiz zaman harcandığını belirten Gençlik Liderleri, öğrencilere doğru ve kısıtlı kullanmaları hakkında tavsiyelerde bulundular. Verilen seminerde konuşan Gençlik Merkezi Liderleri; “Günümüzde sanal âlemi, sohbet etmek, film izlemek, oyun oynamak ve buna benzer alanların dışında kendimizi geliştirici ve yeni bilgilerin öğrenilmesi konusunda kullanmamız gerekir. Özellikle gençler sosyal medya ve sanal âlemde gereksiz çok zaman harcıyor. Buna dikkat etmemiz gerekir. Hayatımızın ilerleyen zamanlarda sanal alemde boşa harcanan zamana çok üzüleceğiz. Ne kadar büyük hatalar yaptığımızı anlayacağız” diye bilgilendirmelerde bulundular. MEHMET EMİN URAZ

Meydan Mahallesi Esnafından Kaldırım Düzenlemesi Talebi
Meydan Mahallesi Esnafından Kaldırım Düzenlemesi Talebi
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Editör Gümüş