9 Temmuz 2019 tarihinde Batman Park AVM önünde gerçekleşen törene Belediye Başkanı Dr. Demir ve Korkmaz’ın yanı sıra Belediye Başkan Yardımcıları Şehriban Aydın, Mehmet Salih Çetinkaya, belediye meclis üyeleri, belediye personeli ile çok sayıda vatandaş katıldı.

Açılış öncesi konuşan Demir, Batman halkını bisiklet kullanmaya davet ederek bisikletin sağlık açısından faydalarından bahsetti. Özellikle şeker (diyabet) hastaları için bisiklet kullanımının faydalarına değinerek: “Sağlık için Pedal Çevir kampanyasını başlatıyoruz. Daha sağlıklı bir vücuda sahip olabilmek amacıyla halkımızı bisiklet kullanmaya davet ediyorum. Özellikle, diyabet hastalarını daha az ilaç ve insülin kullanımı için bisiklet kullanmayı tavsiye ediyorum” dedi.

Sağlık Bakanlığı 2026 Yılı 2. Dönem Atama Kurası Başvuruları Başladı: Son Gün 22 Temmuz
Sağlık Bakanlığı 2026 Yılı 2. Dönem Atama Kurası Başvuruları Başladı: Son Gün 22 Temmuz
İçeriği Görüntüle

Korkmaz ise: “Yaşamın her günü, daha sağlıklı günler geçirebilmemiz ve sağlıklı güzel bir gelecek için bu projeyi hayata geçirdik” dedi.

6 noktada 54 bisiklet ile projenin başlatıldığını ifade eden Korkmaz, farkındalık oluşturmak amacıyla bu kampanyayı hayata geçirdiklerini sözlerine ekledi. |

Muhabir: Editör Gümüş