Protokolün imzaları Üniversite Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Necmettin Sezgin ile İl Milli Eğitim Müdürü Mahmut Kurtaran tarafından atıldı. İlde görev yapan öğretmen ve yöneticileri kapsayan Öğretmen Akademisi Buluşma Projesi, Batman Üniversitesi ve Batman İl Milli Eğitim Müdürlüğü Arasındaki “Batman 2023 Eğitim Akademileri” iş birliği protokolüne dayanıyor. Proje ile her yıl 24 Kasım tarihinden başlamak üzere öğretmenlerin gelişimini desteklemek amacı ile “Öğretmen Akademisi Buluşması” gerçekleştirilmesi hedefleniyor. Proje ile Batman’da görev yapan öğretmenlerin öğrencilerine rol model olması, öğretmenlerin mesleki gelişimlerinin desteklenmesi, eğitime verilmesi gereken değer konusunda farkındalık oluşturulması ve ilde görev yapan öğretmenlerin yeni eğitim yaklaşımlarını edinmelerinin sağlanması, uzman akademisyenler tarafından uygulanacak faaliyetlerle öğretmenlerin bilgi, donanım ve tecrübelerinin arttırılması amaçlanıyor. Batman İl Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı tüm eğitim kurumlarında uygulanacak proje sonucunda ildeki bin 840 yönetici ve öğretmenin fayda görmesi ve aynı zamanda günümüz eğitim sistemleri konusunda kendilerini geliştirmeleri de amaçlanıyor. ŞEVKİ ASLAN
Öğretmen Akademisi Buluşma Projesine imza atıldı
Batman Üniversitesi ve Batman İl Milli Eğitim Müdürlüğü, öğretmenlerin mesleki gelişimlerini desteklemek amacı ile Batman Üniversitesi-Öğretim Akademisi Buluşması Projesine imza attı.
Trend Haberler
Batman’da 18 Haziran’da Planlı Elektrik Kesintileri: Birçok Mahalle ve Köy Etkilenecek
Batman’da 19 Haziran’da birçok mahallede planlı elektrik kesintisi uygulanacak
Batman'da peynir fiyatları yükselişte: Üreticilerden kışlık peynir uyarısı
Petrolkent'te Neler Oluyor? 16 Yaşındaki Genç Ölü Bulundu
Batman OSB’de Yeni Yatırımlar, Üretim ve İstihdam Masaya Yatırıldı
Şelaleler Şehri Kozluk! Yıllardır Kuruyan Şelaleler Yeniden Coştu





