ATO Congresium'da gerçekleştirilen Sözleşmeliye Kadro
Şöleni'nde açıklamalarda bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan konuşmasında bugün belli
olan 2022 yıllık enflasyonunun ardından memur ve emeklisinin ve diğer tüm
emeklilerin zam oranının yüzde 25 olarak belirlendiğini açıkladı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan şöyle konuştu: 2022 yılı
enflasyonunu orta vadeli hedefin altında bir gerçekleşme ile kapattık. Üretici
fiyatları enflasyonunun Aralık'ta eksi olarak gerçekleşmesi bu alanda da hızlı
ir toparlanmanın yaşandığına işaret ediyor. İnşallah enflasyondaki düşüşü
seyrinin devam edeceğini hep birlikte göreceğiz.Geçtiğimiz yıl memur
maaşlarında yüzde 87 oranında artış yapmıştır, sözleşmeli kadro ek gösterge
gibi pek çok adımla kamu çalışanlarımıza ilave imkanlar sağlamıştık. Bu seneki
memur, memur emeklileri ve diğer tüm emeklilerimizin maaş artışını yüzde 25
olarak belirledik."




