Konuya ilişkin TFF'den yapılan açıklamada,
"Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu, Riva'da bugün yaptığı
toplantıda Ekim ayından itibaren futbol müsabakalarının sınırlı sayıda
seyirciyle oynanması kararını vermiştir. Bu kapsamda; TFF Sağlık Kurulu'nun
protokolü ile belirlenen tüm sağlık tedbirleri uygulanmak şartıyla müsabakalara
tribün kapasitesinin yüzde 30'u kadar seyirci alınacak olup locaların kullanımı
da serbest bırakılacaktır. Stadyumlara ateş ölçümü yapılarak alınacak tüm
seyircilerin tribünlerde sosyal mesafeye uyması ve maske takması zorunlu
olacaktır. Müsabakalara seyirci alınması ile ilgili tüm detaylar daha sonra
ilan edilecek." ifadelerine yer verdi.
Maçlar Yüzde 30 Seyirci Kapasitesiyle Oynanacak
Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu, ekim ayından itibaren futbol müsabakalarının yüzde 30 seyirci kapasitesiyle oynanması kararını verdi.
Kaynak: HABER MERKEZİ
Yorumlar
Trend Haberler
Batman’da 18 Haziran’da Planlı Elektrik Kesintileri: Birçok Mahalle ve Köy Etkilenecek
Batman’da 19 Haziran’da birçok mahallede planlı elektrik kesintisi uygulanacak
Batman'da peynir fiyatları yükselişte: Üreticilerden kışlık peynir uyarısı
Batman OSB’de Yeni Yatırımlar, Üretim ve İstihdam Masaya Yatırıldı
Petrolkent'te Neler Oluyor? 16 Yaşındaki Genç Ölü Bulundu
Şelaleler Şehri Kozluk! Yıllardır Kuruyan Şelaleler Yeniden Coştu




