Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), kronik hastalığı olan ilkokul ve ortaokul öğrencilerinin Coronavirus salgını boyunca başvuranların eğitimlerini uzaktan eğitim ile sürdürebileceklerini açıkladı.

Uzaktan eğitim almak isteyen ve kronik hastalığı bulunan öğrenciler, e-Nabız Sistemi'nden veya Sağlık Bakanlığınca belirlenecek diğer usullerle alacakları belge ile okul müdürlüklerine başvurmaları halinde, eğitimlerini Covid-19 salgını süresince uzaktan yapabilecek.

Yeni ders yılı 21 Eylül 2020 Pazartesi günü başlayacak. Okullarda, Eğitim Kurumlarında Hijyen Şartlarının Geliştirilmesi ve Enfeksiyon Önleme Kontrol Kılavuzu doğrultusunda hijyene yönelik hazırlıklar tamamlanacak.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile görüştü
İçeriği Görüntüle

Kaynak: HABER MERKEZİ