Hastane Başhekimi Dr. Fırat Güneş, yapılan cihaz takviyesinin hastaların konforunu artıracağını belirterek, “Diyaliz hastalarımıza daha iyi hizmet vermek ve tedavi süreçlerini daha konforlu hale getirmek için iki yeni cihaz kazandırdık. Mevcut cihazlarımızla birlikte Kozluk genelindeki tüm hastalarımıza daha verimli ve güvenli bir hizmet sunacağız.” dedi.

Vali Canalp’tan Mülki İdare Amirlerine Veda Yemeği
Vali Canalp’tan Mülki İdare Amirlerine Veda Yemeği
İçeriği Görüntüle

İlçe genelinde kayıtlı 12 diyaliz hastasının bulunduğunu ifade eden Dr. Güneş, hastalara aralıklı seanslarla günde ortalama 16 saat diyaliz hizmeti verdiklerini söyledi.

Kaynak: HABER MERKEZİ