Kentte otobüs sayısının çok yetersiz olduğunu belirten
Abdülmecit Kaplan, şehir dışında ikamet eden insanların akaryakıt fiyatlarının
yükselmesinden dolayı artık kendi arabalarıyla şehir merkezine gelmediklerini
söyledi.
Kaplan, “Toplu taşımaya rağbet arttığı için otobüsler
yetersiz kalıyor. Özellikle öğrencilerin çıkış saatlerinde millet saatlerce
otobüs beklemek zorunda kalıyor. Millet çok mağdur oluyor. Yetkililer otobüs
sayılarını artırması lazım.” dedi.
Araç sahiplerinin de belediyeye ait halk otobüslerine
yöneldiğini vurgulayan Arif Şen ise şunları söyledi: “Belediye otobüs sayıları
yetersizdir. En az 30-35 tane daha otobüsün Batman’a gelmesi lazım. Benzin fiyatı
yükseldiği için her şeyinde fiyatı yükseldi. Akaryakıt fiyatları yükselmesinden
sonra birçok kişi artık arabasını sürmüyor. Durum böyle olunca da herkes
otobüslere yönelmeye başladı.” İLKHA




