Amatör
takımların yanı sıra, ilçe takımları, köy takımları, kadın futbol takımları,
engelli takımları ve alt yapısı olan bütün kulüplere malzeme yardımı
gerçekleştirildi.
Bütün
takımlara her yıl Valilik ve İl Özel İdaresiyle koordineli bir şekilde malzeme
yardımı yaptıklarını belirten Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk;
“2022-2023 sezonunda bütün takımlarımıza ayırım yapmadan 21 eşofman takımı, 21
adet krampon, 21 adet forma-şort, 21 adet tekmelik, 21 adet maç tozluğu, 10
adet maç topu ve 2 adet kaleci eldiveni dağıtımını bitirdik. Bütün
kulüplerimize hayırlı ve uğurlu olsun.
Yardımların yapılmasında Sayın Valimiz Ekrem Canalp başta olmak üzere,
İl Özel İdaresi Genel Sekreterimiz Sayın Abdülkadir Özer’e ve emeği geçenlere
kulüplerimiz adına teşekkür ediyoruz. Bu yardımlarımızı her yıl düzenli hale
getirdik. Modern tesislerimizin yanı sıra malzeme desteğiyle amatörlerimizin
yanında olmaya devam edeceğiz. ASKF ile koordineli bir şekilde çalışmalarımızı
sürdürüyoruz. Hepimize hayırlı uğurlu olsun” diye konuştu. VEYSİ GÜLTEKİN



