Dönemin başkanlığını yürüten Hanifi Ekremoğlu, Taş'ın anısını her zaman yaşatacaklarını söyledi. Başkan Ekremoğlu, Şevki Taş'ı anma mesajında şu ifadelere yer verdi: "İki yıl önce çok değerli bir büyüğümüzü kaybettik. Onu verdikleri hizmetlerle, abiliğiyle ve bilgeliğiyle hiçbir zaman unutmayacağız. Batman'a ve özellikle esnaflarımıza bıraktığı mirası en iyi şekilde koruyup yükselteceğimize söz verdik. Yaşamı, bilgeliği, iyi niyeti ve dürüst hizmet ilkesi bizlere her zaman yol göstermiştir. 25 Mayıs günü bizim için üzüntülü bir gün olacaktır. Batman Esnaf ve Sanatkârlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Odası olarak kendisine her zaman şükran duyacağımızdan hiç kimsenin şüphesi olmasın. Mekanı cennet olsun. Allah ailesine, sevdiklerine ve yakınlarına da sabırlar versin. Her zaman kalbimizde yaşayacak."
Ekremoğlu, Şevki Taş'ı Vefatının İkinci Yıl Dönümünde Andı
Batman Esnaf ve Sanatkârlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Odası eski Başkanı Şevki Taş, 25 Mayıs 2023 tarihinde vefatının ikinci yıl dönümünde anıldı.
Trend Haberler
Batman’da 19 Haziran’da birçok mahallede planlı elektrik kesintisi uygulanacak
Petrolkent'te Neler Oluyor? 16 Yaşındaki Genç Ölü Bulundu
Gençlerin Yeni Buluşma Noktası: Batman Davet ve Gençlik Merkezi
Belediye Toplu Taşıma Filosunu Güçlendiriyor
Batman'a 4. AVM Yapılacak! Bölgenin En Büyüğü Olacak
Necat Nasıroğlu Bulvarı'nda Altyapı ve Yol Çalışmaları Eş Zamanlı Yürütülüyor

