Birkaç
gün önce İçişleri Bakanlığı’nın ‘İzolasyon Tedbirleri’ genelgesi
doğrultusunda Batman Valiliği, mahallelerde denetim ekipleri
oluşturmuştu. Koronavirüs ile sahada etkin mücadele için kurulan mahalle
denetim ekipleri, Batman’ın
mahallelerinde çalışmalarını ara vermeden sürdürüyor. Ekipler maske ve sosyal
mesafe kurallarıyla ilgi vatandaşlara uyarılarda bulunuyor.
Konuyla
ilgili açıklamalarda bulunan AFAD Müdürü Feyzi Bakır, “ Valiliğin koordinesinde
kurulan denetim ekipleri mahalleleri denetliyorlar. Evleri dolaşan ekipler hem
denetim görevlerini yapıyorlar, hem de vatandaşları uyarıyorlar.” Dedi. M. EMİN
URAZ
Muhabir: Editör Gümüş





