HÜDA PAR Beşiri İlçe Başkanı M. Ali Şimşek, Beşiri'nin yıllardır çözülemeyen en önemli sorununun su sıkıntısı olduğunu belirterek, kalıcı çözüm için hem yerel yönetimlere hem de vatandaşlara önemli görevler düştüğünü söyledi. Şimşek, altyapının güçlendirilmesi, suyun bilinçli kullanılması ve israfın önlenmesi halinde ilçedeki su sorununun büyük ölçüde çözülebileceğini ifade etti.

Beşiri'nin Su Sorunu Ortak Akılla Çözülmeli (2)

"Yeni yönetimimizle halkın arasında olmaya devam edeceğiz"

10 Mayıs 2026 tarihinde gerçekleştirilen HÜDA PAR Beşiri İlçe Başkanlığı 5. Olağan Kongresi'nde yeniden ilçe başkanlığı görevine seçildiğini hatırlatan Şimşek, kendilerine duyulan güven dolayısıyla teşkilat mensuplarına teşekkür etti.

Göreve geldikleri ilk günden bu yana vatandaşların sorunlarıyla yakından ilgilendiklerini belirten Şimşek, yeni yönetimle birlikte bu anlayışı daha da güçlendireceklerini söyledi.

Beşiri'nin Su Sorunu Ortak Akılla Çözülmeli (1)

İlçedeki tüm mahalleleri, beldeleri ve köyleri ziyaret edeceklerini ifade eden Şimşek, "Vatandaşlarımızın taleplerini yerinde dinleyecek, sorunlarını ilgili mercilere ileterek takipçisi olacağız. Her zaman iyinin, doğrunun ve halkın yararına olan çalışmaların yanında olmaya devam edeceğiz." dedi.

"Beşiri'nin en önemli sorunu su sıkıntısı"

İlçede uzun yıllardır devam eden su sorununun vatandaşların günlük yaşamını olumsuz etkilediğini vurgulayan Şimşek, özellikle yaz aylarında yaşanan kesintilerin ciddi mağduriyet oluşturduğunu söyledi.

"Beşiri'de göreve geldiğimiz günden bu yana halkımızın en fazla dile getirdiği sorun su meselesidir." diyen Şimşek, "Yaz aylarında bazen günlerce süren su kesintileri yaşanıyor. Vatandaşlarımız bu mağduriyeti en aza indirebilmek için evlerinin damlarına su depoları kuruyor. Ancak depolardaki su da tükendiğinde insanlar büyük sıkıntı yaşıyor." ifadelerini kullandı.

"Çözüm sadece belediyeden beklenmemeli"

Ankara merkezli 8 ilde bahis operasyonu: 37 şüpheli gözaltına alındı
Ankara merkezli 8 ilde bahis operasyonu: 37 şüpheli gözaltına alındı
İçeriği Görüntüle

Su sorununun yalnızca altyapı eksikliğinden kaynaklanmadığını dile getiren Şimşek, vatandaşların da su kullanımında daha dikkatli davranması gerektiğini söyledi.

Şimşek, "Bu sorumluluk sadece belediyeye ait değildir. Elbette altyapının iyileştirilmesi ve gerekli yatırımların yapılması belediyenin görevidir. Ancak vatandaşlarımızın da suyu tasarruflu kullanması, şebeke suyuyla bahçe sulamaması ve su israfından kaçınması büyük önem taşıyor." diye konuştu.

"Belediye bilgilendirme çalışmalarını artırmalı"

Yerel yönetimin vatandaşları bilinçlendirecek çalışmalar yürütmesi gerektiğini belirten Şimşek, suyun verimli kullanılması konusunda ortak bir bilinç oluşturulmasının önemine dikkat çekti.

Belediyenin altyapı çalışmalarını hızlandırmasının yanı sıra kamuoyunu doğru bilgilendirmesi gerektiğini ifade eden Şimşek, bu konuda toplumun tüm kesimlerinin sorumluluk üstlenmesi gerektiğini söyledi.

"Halk ve belediye el ele verirse sorun çözülebilir"

Su sorununun ancak ortak hareket edilmesi halinde çözülebileceğini vurgulayan Şimşek, sözlerini şöyle tamamladı: "Vatandaşlarımız belediyeyi anlamalı, belediye de üzerine düşen yatırımları vakit kaybetmeden hayata geçirmelidir. Halkımız suyu bilinçli kullanır, belediye de altyapı çalışmalarını tamamlayıp gerekli tedbirleri alırsa Beşiri'nin su sorununun kısa sürede çözüleceğine inanıyorum. Bu mesele ancak el birliğiyle aşılabilir."

Muhabir: ŞEVKİ ASLAN