Kaymakam
Haluk KOÇ, Belediye Başkanı Abdulvahap KUSEN, kurum amirleri ve çok sayıda
vatandaşın katılımıyla; İlçe Seyir Alanından, Kızlar camisine kadar Milli
Birlik yürüyüşü yapıldı. Yürüyüş sonrası kızlar camii’de kur’an Tilaveti ve
Ülkemiz genelinde 15 Temmuz Şehitleri için okunan 100.000 hatm-i şerifin
duaları okundu. Daha sonra Eski Belediye Binası bahçesinde 15 Temmuz Demokrasi ve
Milli Birlik günü programı Saygı duruşu ve İstiklal marşının okunmasıyla
başladı. Sırasıyla Ak Parti İlçe Başkanı Rüstem AYHAN , Belediye Başkanı Abdulvahap
KUSEN ve Kaymakam Haluk KOÇ konuşmalarını yaptı. Akabinde sinevizyon gösterimi
ve şiirlerin okunmasıyla programımız devam etti. Cumhurbaşkanı konuşmaları
dinlendi. Ardından 00:13’de selaların okunmasıyla programımız son buldu. ŞEVKİ ASLAN
ANTiK KENTTE 15 TEMMUZ ETKiNLiKLERi
Hasankeyf’te kaymakamlık tarafından 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü çeşitli etkinliklerle anıldı.
Muhabir: Editör Gümüş
Yorumlar
Trend Haberler
Batman’da 18 Haziran’da Planlı Elektrik Kesintileri: Birçok Mahalle ve Köy Etkilenecek
Batman’da 19 Haziran’da birçok mahallede planlı elektrik kesintisi uygulanacak
Batman'da peynir fiyatları yükselişte: Üreticilerden kışlık peynir uyarısı
Batman OSB’de Yeni Yatırımlar, Üretim ve İstihdam Masaya Yatırıldı
Petrolkent'te Neler Oluyor? 16 Yaşındaki Genç Ölü Bulundu
Şelaleler Şehri Kozluk! Yıllardır Kuruyan Şelaleler Yeniden Coştu




