Projeyle ilgili açıklama yapan Kozluk İlçe
Milli Eğitim Müdürlüğü, “Projenin ilk ayağında merkez okullarımızdan belirlenen
koordinatör öğretmenlerimiz 3 haftalık bir eğitim sürecine tabi tutulup
toplamda 14 yazma tekniğini hem teoride hem de pratikte uygulayarak
eğitimlerini tamamlamış olacaklar. Eğitimini tamamlayan öğretmenlerimiz daha
sonraki süreçte okullarında şiir, öykü, masal, roman tarzında yazma yeteneği
olan, içinde yazma hevesi olan öğrencilerden oluşacak hedef gruplarıyla
projenin ikinci ve son adımını uygulamaya geçirecekler. Projemizin amacı bu
teknikler başta olmak üzere öğrencilerin yaratıcı, düşünce ve hayal
dünyalarında yolculuk yapmalarına imkân tanıyarak hem bu yönlerinin körelmesini
engellemek hem de bu yöndeki yeteneklerinin açığa çıkmasını sağlamaktır.”
İfadelerini kullandı. AHMET
KÖLGE
“YAZDIKÇA YAZIYORUM” PROJESİ DEVAM EDİYOR
Kozluk İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından başlatılan Vizyon-2023 Kozluk üst projelerinden olan ‘’ Yazdıkça Yazıyorum’’ projesinin çalışmaları hız kesmeden devam ediyor.
Muhabir: Editör Gümüş
Yorumlar
Trend Haberler
Batman’da 19 Haziran’da birçok mahallede planlı elektrik kesintisi uygulanacak
Petrolkent'te Neler Oluyor? 16 Yaşındaki Genç Ölü Bulundu
Gençlerin Yeni Buluşma Noktası: Batman Davet ve Gençlik Merkezi
Belediye Toplu Taşıma Filosunu Güçlendiriyor
Batman'a 4. AVM Yapılacak! Bölgenin En Büyüğü Olacak
Necat Nasıroğlu Bulvarı'nda Altyapı ve Yol Çalışmaları Eş Zamanlı Yürütülüyor




