Yıllardır sokaklarının trafiğe kapalı olduğunu belirten, nereye başvurdularsa bir cevap alamadıklarını söyleyen Perişan Toprak isimli vatandaş sokaklarının trafiğe açılmasını istedi. Yıllardır sokaklarının trafiğe kapalı olduğunu, nereye başvurduysalar kimsenin ilgilenmediğini iddia eden Perişan Toprak; 'Belediye ye, kaymakamlığa defalarca başvurduk. Kayyum'dan önce de başvurduk, sahipsiz olduğumuz için kimse ilgilenmedi. Kayyum atandı, biraz heveslendik tekrar belediyeye başvurduk ama onlarda ilgilenmedi. Belediye de, projede olmasına rağmen yapmadılar. Yetkililere sesleniyorum, bir an evvel sokağımızın trafiğe açılmasını istiyoruz. Kış olduğun da çamurdan geçemiyoruz. Hasta olduğu zaman ambulans gelemiyor. Allah korusun yangın olsa itfaiye gelemeyecek, bunun vebalı yetkililerindir. Ellerinde imkan olanlarındır.' dedi. (İlhan Yıldız)
Vatandaş Sokağının Açılmasını İstiyor
Yıllardır sokaklarının trafiğe açılmasını isteyen vatandaş, evlerinin önleri kış aylarında çamurdan geçilmediğini belirtti.
Trend Haberler
Batman Merkez’de 16 Haziran’da Planlı Elektrik Kesintisi: Birçok Bölge Etkilenecek
Batman’da 18 Haziran’da Planlı Elektrik Kesintileri: Birçok Mahalle ve Köy Etkilenecek
Batman’da 19 Haziran’da birçok mahallede planlı elektrik kesintisi uygulanacak
Batman'da peynir fiyatları yükselişte: Üreticilerden kışlık peynir uyarısı
Batman OSB’de Yeni Yatırımlar, Üretim ve İstihdam Masaya Yatırıldı
Petrolkent'te Neler Oluyor? 16 Yaşındaki Genç Ölü Bulundu





