Uzun süren pandemi sürecinden sonra, normalleşen hayatta ‘Maske, Mesafe ve temizlik’ kurallarına uyarak sportif aktivitelerini programlı bir şekilde sürdürdüklerini belirten İl Müdürü Özperk, herkesi açık ve kapalı spor tesislerine spor yapmaya davet etti. Özperk yaptığı açıklamada; “İl Müdürlüğü olarak sportif, kültürel, sanatsal, mesleki, sosyal ve birçok alanda merkez ve ilçelerimizle aktivitelerimizi sürdürüyoruz. Pandemi kurallarına uyarak, çocuk ve gençlerimizin hizmetinde olmaya devam ediyoruz. İl Müdürlüğümüzde tüm branşların kayıtları aralıksız sürüyor. Amacımız gençlerimizin spordan kopmamalarını sağlayıp, hayata barışık olmalarına imkân sağlamaktır. Çünkü gençler bizim geleceğimizdir.” dedi. M. EMİN URAZ
TESiSLER GENÇLERiN HiZMETiNDE
Batman Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Şafi Özperk, 21 branşta 33 antrenörlerinin gençlerin hizmetinde olduğunu söyledi.
Muhabir: Editör Gümüş
Yorumlar
Trend Haberler
Batman’da 19 Haziran’da birçok mahallede planlı elektrik kesintisi uygulanacak
Petrolkent'te Neler Oluyor? 16 Yaşındaki Genç Ölü Bulundu
Gençlerin Yeni Buluşma Noktası: Batman Davet ve Gençlik Merkezi
Belediye Toplu Taşıma Filosunu Güçlendiriyor
Batman'a 4. AVM Yapılacak! Bölgenin En Büyüğü Olacak
Necat Nasıroğlu Bulvarı'nda Altyapı ve Yol Çalışmaları Eş Zamanlı Yürütülüyor




