Batman’da sivil toplum kuruluşları ile yerel yönetimler arasındaki diyaloğu güçlendirmek amacıyla gerçekleştirilen ziyaretlerin son durağı Batman Valiliği oldu. Siirtliler Derneği yönetimi, kentteki sosyal yaşamın gelişimine katkı sunmak adına sürdürdükleri faaliyetleri Vali Canalp’e aktardı.

"Sosyal Dayanışmayı Önemsiyoruz"

Ziyaret sırasında söz alan Siirtliler Derneği Başkanı, emekli öğretmen Nurettin Demir, derneğin temel amacının birlik ve beraberlik bağlarını kuvvetlendirmek olduğunu ifade etti. Sosyal dayanışmayı artırmaya yönelik çeşitli etkinlikler düzenlediklerini belirten Demir, kamu kurumlarıyla iş birliği içerisinde hareket etmenin, projelerin verimliliğini artırdığına vurgu yaptı.

Batman’daki İcazet ve Örtünme Programlarına Saldırıların Ardından Şimdi de Zonguldak’ta Yürüdüler
Batman’daki İcazet ve Örtünme Programlarına Saldırıların Ardından Şimdi de Zonguldak’ta Yürüdüler
İçeriği Görüntüle

Çalışmalarda Başarı Temennisi

Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede Vali Ekrem Canalp, sivil toplumun toplumsal barış ve kültürel zenginlik üzerindeki etkisine dikkat çekti. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Canalp, dernek yönetimine Batman’ın sosyal dokusuna sundukları katkılardan dolayı teşekkür ederek gelecek projelerinde başarılar diledi.

Kaynak: HABER BÜLTENİ