Edinilen bilgilere göre, Batman Belediyesi önü Atatürk Bulvarı Basın Kavşağında bir otomobil, henüz belirlenemeyen bir nedenden dolayı alev aldı.

Alev topuna dönen otomobil çevredekilerin haber vermesiyle olay yerine gelen itfaiye tarafından söndürüldü.

Batman'da 5. Kattan Sarkan Sıva Parçası İtfaiye Tarafından Kaldırıldı
Batman'da 5. Kattan Sarkan Sıva Parçası İtfaiye Tarafından Kaldırıldı
İçeriği Görüntüle

Otomobildeki alevler söndürme çalışmaları sırasında Atatürk Bulvarı tek yönlü trafiğe kapatıldı.

Ölen ya da yaralananın olmadığı olayda, otomobilin motor kısmı tamamen yanarak kullanılamaz hale gelirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Kaynak: (İLKHA)