Gercüş, Sason, Beşiri, Kozluk, Sason İlçe Müdürlüklerini ve tesislerini yerinde inceleyen Özperk, yeni projelerin hayata geçirilmesi ve mevcut çalışmaların daha da sıklaştırılması için ellerinden geleni yapacaklarını söyledi.

Gençlik İlçe Müdürlüklerinin faaliyetlerini ve tesislerini yerinde gören Özperk; “Batman merkezde olduğu gibi ilçelerimizin de canlanması ve hak ettiği hizmeti alması için girişimlerimiz başlayacak. Hem ilçe Müdürlüklerimizi yerinde görmek, personellerimizle tanışıp istişare etmek, hemde eksiklikleri görüp gidermek için ziyaret ettik. Birlikte başarılı projelere imza atacağımızdan hiç kimsenin şüphesi olmasın.” diye konuştu. Yapılan ziyaretlerde İl Müdürü Özperk’e Gençlik Hizmetleri Müdürü İbrahim Rüzgâr ve ilçe Müdürleri eşlik etti.

Bitkin Şahin Cami Avlusuna Sığındı
Bitkin Şahin Cami Avlusuna Sığındı
İçeriği Görüntüle

Kaynak: HABER MERKEZİ