Ak Parti Batman Milletvekili Ziver Özdemir, 2022 yılının son günü Kozluk’taydı. Teşkilat mensupları ile birlikte taziye ziyaretleri, ilçe başkanlığı ve Kaymakamlık ziyaretleri gerçekleştiren Özdemir yaptığı açıklamada;
Bugün Kozluk ilçemizde bazı taziye ziyaretlerinden sora Ak Parti Kozluk
İlçe Başkanlığımızda teşkilat mensuplarımız ile bir araya geldik. 2022 yılında
Kozluklu hemşerilerimize hizmet yolunda yapılan çalışmaları değerlendirerek
yapılacak çalışmalar üzerine istişarelerde bulunduk dedi.
Daha sonra Kozluk Kaymakamı Ekrem Güngör’ü ziyaret eden Özdemir ve
beraberindeki heyet Kaymakam Güngör ile de ilçede yapılan çalışmalarla ilgili değerlendirmelerde
bulundu.
Özdemir, 365 gün boyunca milletimize hizmet etmek için durmadan
çalışıyoruz, Ak Partinin hizmet siyasetini daha yukarılara çıkarmak ve Batmanlı
hemşerilerimizin talep ve sorunlarına çözüm bulmak için yılın ilk gününden son
gününe çalışmaya devam edeceğiz dedi.





