Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Türkiye’nin planlı sanayi alanlarını büyütmeye ve üretim altyapısını güçlendirmeye devam ettiklerini bildirdi.

Bakan Kacır, Elazığ Kovancılar, Kastamonu Araç İhsangazi ve Kırıkkale Balışeyh OSB’lerinin hizmete alındığını belirterek, “3 yeni OSB’miz şehirlerimize, milletimize hayırlı olsun” dedi.

2002 yılında 191 olan OSB sayısının bugün 373’e ulaştığını ifade eden Bakan Kacır, yaklaşık 2 milyon 700 bin emekçinin OSB’lerde çalıştığını kaydetti.

Tarım ve Ticaret Bakanlıklarından ortak değerlendirme toplantısı
Tarım ve Ticaret Bakanlıklarından ortak değerlendirme toplantısı
İçeriği Görüntüle

Bakan Kacır, sanayide yeni hamlelerle ülkenin dört bir yanını yatırımlarla buluşturmayı sürdüreceklerini vurguladı. (İLKHA)

Kaynak: İLKHA