Yeni eğitim öğretim yılına başlama münasebetiyle
açıklama yapan Vali Canalp, “Bilginin çığ gibi çoğalarak katlandığı ve
teknolojinin baş döndürücü bir hızla gelişme gösterdiği çağımızda,
eğitim-öğretim faaliyetleri her geçen gün çok büyük bir önem arz etmektedir. Çocuklarımız
ve gençlerimizi; doğru ve faydalı bilgiyle buluşturmak, bilgiyi üreten,
yöneten ve sentezleyen, yaşadıkları çağa yön verecek bir vizyonla
yetiştirmek en büyük görevimizdir. Yerli ve milli kimliğimizden taviz vermeden
ülkemizi uluslararası alanda temsil edecek bir nesil yetiştirmek ancak ve ancak
siz öğretmenlerimizin gayret ve çabaları ile mümkün olacaktır.” Dedi.
Vali Canalp açıklamasının devamında, “Valiliğimiz
öncülüğünde yürütülen fiziksel hazırlıkların yanı sıra, üretilen ve yürütülen projelerle
okullarımızda verimliliği artırmaya yönelik gerekli tüm planlamalar yapıldı.
2022/2023 eğitim öğretim yılının, öğrenci-öğretmen-veli işbirliği içerisinde
bilimsel, sosyal ve kültürel birçok projenin hayata geçirileceği bir eğitim
yılı olacağına inanıyorum.” İfadelerini kullandı.
Vali Canalp şunları söyledi: “12-18 Eylül 2022
tarihleri arasında büyük bir heyecan içerisinde kutlayacağımız ‘İlköğretim
Haftası’nın; eğitim-öğretim hayatımızın her alanında daha belirleyici bir rol
üstlenmesini temenni ediyorum. Öğrenci ve öğretmenlerimiz başta olmak
üzere eğitim camiamızın tüm paydaşlarının ‘İlköğretim Haftası’nı tebrik ediyor,
sağlık, huzur ve başarı dolu bir eğitim yılı geçirmenizi diliyorum” HABER
MERKEZİ



