Emrîkayê êrîşê Îranê kir û sîstema parastina hewayî hat aktîfkirin
Emrîkayê êrîşê Îranê kir û sîstema parastina hewayî hat aktîfkirin
İçeriği Görüntüle

Ji ber ku rejîma siyonîst Mescîda Eqsayê girtiye, xelkê Qudsê 13 roj li ber deriyê mizgeftê nimêja êvarê û ya terewîhê dikin.

Filistîniyên ku li Qudsa îşxalkirî dijîn, digel girtina Mescîda Eqsayê ji teref rejîma sîyonîst ve, îbadetên xwe yên dînî didomînin. Êvara Pêncşemê, niştecîhên Qudsê nimêja Îşayê û Terewihê li herêma Bab es-Sahîreyê, ku xala herî nêzîkî Mescîda Eqsayê ye, kirin.

Misilmanên Filistînî ji ber ku îşxalkeran destûr nedan ku ew bikevin hewşa Eqsayê neçar man ku nimêja xwe li ber deriyê mizgeftê û li kolanên derdorê bikin. (ÎLKHA)

Kudüs’teki Müslümanlar 13 gündür Mescid-i Aksa’nın kapısında namaz kılıyor

Siyonist rejimin Mescid-i Aksa’yı kapatması nedeniyle Kudüs halkı 13 gündür caminin kapısında akşam ve teravih namazlarını kılıyor.

İşgal altındaki Kudüs’te yaşayan Filistinliler, siyonist rejimin Mescid-i Aksa’yı kapatmasına rağmen dini ibadetlerini sürdürmeye devam ediyor. Perşembe akşamı Kudüs sakinleri, Mescid-i Aksa’ya en yakın noktalardan biri olan Bab es-Sahire bölgesinde akşam ve teravih namazlarını kıldı.

Filistinli Müslümanlar, işgal güçlerinin Aksa’nın avlusuna girmelerine izin vermemesi nedeniyle namazlarını caminin kapılarında ve çevredeki sokaklarda kılmak zorunda kaldı.

Muhabir: Editör Gümüş