Pamukçu; “PCR testi pozitif çıkan hastalar ve temaslıları aynı gün
itibariyle İl Hıfzıssıhha Kurul Kararları doğrultusunda 14 gün karantinaya
alınmaktadır. Hasta ve temaslıların süreci karantina bitiminden sonra
Müdürlüğümüze bağlı Toplum Sağlığı Merkezleri tarafından sonlandırılmaktadır. Karantinada
olan vatandaşlarımız 14+3 günden sonra yani 17. gününden sonra sistemden
düşmektedir. Sistemden düşmediğini gören vatandaşlarımız Merkez Toplum Sağlığı
Merkezini, 0 488 221 02 85 numaralı telefondan mesai saatleri dâhilinde bilgi
vermeleri durumunda gerekli işlemler yapılacaktır. İlgili iletişim adresine hafta
içi 08.00 ila 17.00 saatleri arasında ulaşmaları mümkündür. Karantina süresince
evden dışarı çıkmamaları rica olunur” dedi. ŞEVKİ ASLAN
KARANTİNASI BİTEN VATANDAŞ 17.GÜNDEN SİSTEMDEN DÜŞER
Batman İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Hakan Pamukçu, karantinada olan vatandaşları uyardı.
Muhabir: Editör Gümüş
Yorumlar
Trend Haberler
Batman’da 19 Haziran’da birçok mahallede planlı elektrik kesintisi uygulanacak
Petrolkent'te Neler Oluyor? 16 Yaşındaki Genç Ölü Bulundu
Gençlerin Yeni Buluşma Noktası: Batman Davet ve Gençlik Merkezi
Belediye Toplu Taşıma Filosunu Güçlendiriyor
Batman'a 4. AVM Yapılacak! Bölgenin En Büyüğü Olacak
İstasyon Caddesi Saatlerce Kapalı Kalacak




