Batman Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
11 yıldır yürüten Besim EVİZ’in görevden ayrıldığı bildirildi. Konuyla ilgili
açıklama yapan İl Müdürü EVİZ ” 2012 yılında atanmış olduğum ve 11 yıldır
hizmet ettiğim İl Müdürlüğü görevinden ayrılmış bulunmaktayım. Atandığım ilk
günden buyana İş piyasasında ortak akıl vizyonu ile onlarca örnek projeye imza
attık, yaptığımız tüm proje ve çalışmalarımızın yegane sebebi Batmanımıza daha
çok iş ve aş yaratmaktı. Bu süre zarfında işsize umut işverene destek olmaya
gayret ettim. Bu süre zarfında başta çalışma arkadaşlarım olmak üzere; iş arayandan
işverene, ortak çalışma yürüttüğümüz STK ve Kurum temsilcilerine,
çalışmalarımızı büyük bir özenle kamuoyu ile paylaşan basın mensuplarına
şükranlarımı sunuyorum.” Dedi. VEYSİ GÜLTEKİN
İŞKUR İL MÜDÜRÜ GÖREVDEN AYRILDI
Batman Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü görevini yürüten Besim EVİZ İl Müdürlüğü görevinden ayrıldı.
Muhabir: Editör Gümüş
Yorumlar
Trend Haberler
Belediye Toplu Taşıma Filosunu Güçlendiriyor
Batman Merkez – 26 Haziran 2026 Cuma planlı elektrik kesintileri
İstasyon Caddesi Saatlerce Kapalı Kalacak
Batman'a 4. AVM Yapılacak! Bölgenin En Büyüğü Olacak
Su Kanalına Düşen Vatandaş Boğuldu
Özel Yetenekli Öğrencilerden OSB’ye Anlamlı Ziyaret





