2022-2023 eğitim öğretim yılı dolayısıyla Batman’da ilk ve
ortaöğretim kurumlarında yaklaşık 170 bini aşın öğrenci bugün itibariyle ders
başı yaptı. Uzun zaman sonra yeniden okullarına kavuşan öğrenciler, arkadaşları
ve öğretmenleriyle buluşmanın mutluluğunu yaşadı.
İlk eğitim öğretim gününde çocuklarını yalnız bırakmayan
veliler de üç aylık yaz tatilinin ardından tekrar okullarının açılmasını
sevinçle karşıladı.
“BİZ DE ÇOCUKLAR KADAR SEVİNÇLİYİZ”
Çocukları kadar kendilerinin de heyecanlı olduklarını
belirten öğrenci velisi Mine Dağ, “Uzun zamandan beri Fatma Zehra Kız Anadolu
İmam Hatip okulunu istiyorduk. Kızım da bu okulu istiyordu. Çok şükür kazandı.
İnşallah başarısı devam eder. Biz de okulların açılmasında çocuklar kadar
sevinçliyiz. İnşallah başarılı olurlar. Allah yolarını açık etsin.” dedi.
“BİZ DE ÇOK MUTLUYUZ”
Okulların açılmasına sevindiklerini ifade eden Münevver
Işık, “Okulların açılması nedeniyle çocuklar çok mutludurlar. Biz de çok
mutluyuz. Çocuklarımızın bu okula gelmelerini çok istiyorduk. Okulların
açılışını heyecanla bekliyorduk. Çocuğumun ablası da burada okudu, gayet
memnundu. Biz de memnun kaldık. Üç aydan sonra eğitime başladılar. Çocuklarımız
Arapça, dini bilgiler de öğrenecekler diye ayrıca mutluyuz.” diye konuştu.
“OKULLARIN TEKRAR AÇILMASINA SEVİNÇLİYİZ”
Çocuğunu Fatma Zehra Kız Anadolu İmam Hatip Lisesine
kaydettiren bir diğer öğrenci velisi İbrahim Yasak ise şunları söyledi: “Okula
baktım gördüm. Okul çok güzeldi. Öğretmenler yardımcı oluyordu. Anlayışlı
davranıyorlardı, öğrencilerle ilgileniyorlardı. Bunun için çok sevinçliyiz.
Öğrencilerimiz yeniden okula başlıyorlar. Öğrencim 9’uncu sınıfa geçti. Tekrar
okulların açılmasına sevinçliyiz.”
ÖĞRENCİLER: “OKULLAR AÇILDIĞI İÇİN ÇOK SEVİNÇLİYİZ”
Uzun süre ayrı kaldığı okula yeniden başlamanın mutluluğunu
yaşadığını belirten öğrenci Amine Atay, “Okul açıldı, tekrar okulumuzdayız.
Tekrar arkadaşlarımla bir arada olduğum için çok mutluyum. Yeni eğitim yılında,
yeni öğretmenlerimizle beraber eğitim öğretimimize devam ediyoruz. Sınav senesi
olduğu için biraz daha derslerime odaklı çalışacağım. Okulumuzda bize çok
yardımcı oldu. Onlara teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Okulların açılmasına sevinen öğrenci Fatma Zehra Yamaç, “Üç
ay tatil vardı, eğlendim. Ama artık okullar açıldığı için okula başladım. Çok
eğlenceli ve seviniyorum.” dedi.
5’inci sınıf öğrencisi Sevda Akgül, “Tatil üç aydı. Çok
eğlendim, gezdim. Şimdi okulumuzda öğretmenimle beraber ders işleyeceğiz.
İnşallah hafızlığa geçeceğim.” ifadesini kullandı.
Duygularını dile getiren bir diğer öğrenci Fatma Rana Ekinci
ise şunları kaydetti: “Bu sene 5’inci sınıfa geçtim. Çok mutluyum, sevinçliyim.
Okulumuz çok güzel. Okullar açıldığı için çok mutluyum.”(İLKHA)




