Adana'nın merkez Yüreğir ilçesinde Karataş Bulvarı üzerindeki regülatör köprü kavşağında, ilginç bir hırsızlık olayı yaşandı.

Trafik ışıklarında cam silerek geçimini sağladığı öğrenilen S. S. isimli kişi, kırmızı ışıkta duran bir kamyonun arka brandasını açarak içindeki karpuzlardan çaldı.

O anlar trafikte bulunan sürücülerin telefon kameralarına yansıdı.

Bakanlıktan '14 kişiyle baskın yapıldığı' iddialarına yalanlama
Bakanlıktan '14 kişiyle baskın yapıldığı' iddialarına yalanlama
İçeriği Görüntüle

Görgü tanıklarının ihbarı üzerine Yüreğir İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, S. S.'yi kısa sürede yakalayarak gözaltına aldı. (İLKHA)

Kaynak: İLKHA