"Kadınlarımız ile Şehrimizi Geziyoruz" Projesinde 7. Etap Başladı
"Kadınlarımız ile Şehrimizi Geziyoruz" Projesinde 7. Etap Başladı
İçeriği Görüntüle

Tatbikatla ilgili açıklamalarda bulunan Sağlık İl Müdürü Dr. İhsan BODAKÇİ, 'Batı Raman mevkiinde UMKE personellerimize yönelik doğada pusula ile yön bulma, triyaj, ekip arası iletişimi güçlendirme ve hasta/yaralı taşıma teknikleri başlıklarından oluşan ''Olumsuz Doğa Koşullarında Hastaya Müdahale'' Eğitimi düzenlenmiştir. 112 Şube Müdürlüğü eğitim salonunda bir saatlik teorik eğitimin ardından, Batı Raman mevkiinde saat 09:30'da başlayan uygulamalı eğitimde UMKE Ekipleri toplam altı(6) etaptan oluşan parkuru büyük bir dikkatle geçmeye başladı.' Dedi.

UMKE ekibinin 6 etapta yaptığı tatbikat gerçeğini aratmadı. Tatbikatta olumsuz hava koşullarında hastaların nasıl kurtarılacakları konusunda canlandırma yapıldı. Haber Merkezi

Kaynak: HABER MERKEZİ